Comunicat de presa - PROFESIONIȘTI 2020 – Conferinta finala si rezultatele proiectului
10 Iulie 2019

Antreprenori, manageri si angajati ai departamentelor de resurse umane din regiunea de Sud Est, au beneficiat de instruire gratuita in vederea cresterii nivelului de profesionalizare.

In cadrul Conferintei finale desfasurate la Buzau (Hotel Pietroasa), Miercuri – 26 iunie 2019, Asociatia Four Change anunta rezultatele obtinute la final de proiect.

Dintre acestea putem aminti:

  • Peste 400  persoane beneficiare ale cursurilor de formare in domenii precum: management, manager de proiect, dezvoltare competente antreprenoriale si inspector resurse umane.
  • 16 cursuri de formare profesionala de scurta durata derulate si peste 864 ore de training.
  • 211 companii informate cu privire la necesitatea derulării programelor de formare continua in randul salariatilor si implicate efectiv in proces.
  • 13 evenimente de constientizare privind importanta si necesitatea participarii la programe de formare continua.
  • 100 persoane participante in procesul de business coaching individual, 500 ore consiliere.
  • 2 sesiuni de Mini MBA strategic pentru 50 de manageri/ antreprenori.
  • 40 de companii beneficiare ale procesului complex de planificare strategica.
  • Antreprenor 2020 - 1 aplicatie interactiva ce permite grupului tinta sa isi elaboreze planurile de afaceri si sa testeze propriile decizii de business.

Proiectul “Profesionisti 2020” implementat de Asociatia Four Change a inceput la data de 15 mai 2018 si a avut ca obiectiv crearea unui pachet de instrumente, metode, practici si standarde de management in vederea imbunatatirii conditiilor de lucru din companiile din Regiunea Sud Est, precum si adaptarea activitatii acestora la dinamica sectoarelor economice din care fac parte. 

In cadrul proiectului au fost organizate cursuri de formare profesionala de scurta durata, recunoscute atat national, cat si la nivelul Uniunii Europene, si anume: curs competente antreprenoriale, curs inspector resurse umane, curs management si curs manager de proiect.

Totodata, prin implementarea proiectului, s-a urmarit sprijinirea implicarii salariatilor in stabilirea obiectivelor si misiunii companiilor, prin participarea acestora la procesul de planificare strategica. Astfel, o parte din entitatile implicate in procesul de formare, au beneficiat de planificare strategica orientat catre dezvoltarea și consolidarea companiilor, prin identificarea direcțiilor strategice care să contribuie la dezvoltarea acestora și care să asigure îndeplinirea misiunii, mandatului si obiectivelor specifice companiei.

Proiectul a oferit participantilor la cursuri, in acelasi timp, oportunitatea de a beneficia de un program de business coaching individual care sa ajute la descatusarea potentialului fiecaruia dintre cei implicati, prin generarea de numeroase posibilitati de dezvoltare si performanta profesionala.

Sesiunile de MiniMBA au urmarit dezvoltarea si exersarea abilitatilor de management strategic a cel putin 50 de persoane, unele dintre ele din cele care au participat anterior la unul dintre programele de formare. Structurate ca un workshop interactiv de cate 5 zile, sesiunile au inclus module teoretice dublate de aplicatii practice ce au abordat din perspectiva managementului strategic, concepte precum: Marketing, Vânzari, Producție, Logistică, Resurse Umane, Finanțe, Management operațional etc.

Un proiect tare drag mie s-a finalizat cu succes! Timp de 12 luni am lucrat cu peste 400 de antreprenori, manageri si persoane din departamentele de resurse umane din 120 de firme din regiunea de Sud Est. Sunt mandra de echipa cu care am lucrat si de impactul pe care proiectul l-a avut la nivelul societatii civile, avand in vedere feedback-urile participantilor. Aurelia Pasare, Presedinte Asociatia Four Change

Un proiect cu un impact la nivel regiuni ce a adus alaturi de experti din domeniul formarii, managementul si consultantei un numar impresionant de manageri si antreprenori din diverse domenii. Un proiect complex, cu multe evenimente si deplasari, plin de aventuri, decizii rapide, notificari, acte aditionale, suspendari si raportari. Multe evenimente cu experti dedicati si oameni dragi. Felicitari si multumiri tuturor! Oana Calenciuc, Manager de proiect

Profesionisti 2020”: proiect cofinantat din Fondul Social European Programul Operațional Capital Uman (POCU), Axă prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți, cu o valoare totala eligibila de 3.066.018,37 lei.

Pentru orice informaţii legate de proiect, ne puteţi contacta la e-mail office@4change.ro sau la telefon 0741176215, persoană de contact Oana Calenciuc, Manager de proiect.

"Dezvoltăm rețele interregionale pentru acces crescut la servicii sociale în România"
Proiect finanțat prin granturile SEE 2009-2014 în cadrul fondului ONG România
Perioada de implementare: martie 2014 - aprilie 2016

Conținutul acestui website nu reprezintă în mod necesar poziția oficială
a granturilor SEE 2009-2014. Întreaga răspundere asupra corectitudinii
și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor website-ului.
Pentru informații oficiale despre granturile SEE și norvegiene accesați www.eeagrants.org