Luna septembrie, la atelierele de educație non-formală cu beneficiarii de „A doua șansă”
8 Octombrie 2022

Toamna a venit cu un proces de autoevaluare, cu exerciții despre autoapreciere și autocritică.

În cadrul întâlnirilor, participanții au fost ghidați să-și identifice calitățile și defectele și să înțeleagă cum le pot folosi la școală, în procesul de învățare.

Mulți au avut dificultăți în a se exprima, acest tip de exerciții nefiind unul familiar pentru ei. “Ne așteptăm ca ceilalți să ne zică dacă suntem buni sau răi.” 

La ce ne ajută să știm punctele forte/slabe? Tocmai pentru a determina cum să le folosim în mod echilibrat. Asta pentru dezvoltarea noastră personală, și implicit, educațională. 

*Aripi spre viitor - derulat în parteneriat cu Fundatia Estuar, Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6

** Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman

"Dezvoltăm rețele interregionale pentru acces crescut la servicii sociale în România"
Proiect finanțat prin granturile SEE 2009-2014 în cadrul fondului ONG România
Perioada de implementare: martie 2014 - aprilie 2016

Conținutul acestui website nu reprezintă în mod necesar poziția oficială
a granturilor SEE 2009-2014. Întreaga răspundere asupra corectitudinii
și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor website-ului.
Pentru informații oficiale despre granturile SEE și norvegiene accesați www.eeagrants.org