Echipa noastră

Echipa noastra inseamna totul pentru noi. Impreuna sarbatorim reusitele proiectelor noastre, descoperim noi comunitati, infruntam dificultati si identificam solutii, gandim creativ si pe termen lung, facem strategii si planuri de bataie pana tarziu in noapte, radem, cateodata mai si plangem, dar totul se intampla impreuna.

 

Aurelia Pasare - Presedinte

Aurelia are o experienta de peste 8 ani in domeniul comunicarii de sustenabilitate, coordonand echipe de comunicare in cadrul diferitelor organizatii neguvernamentale precum Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), Fundatia Estuar, Asociatia React. Aurelia a coordonat timp de 3 ani primul portal de stiri adresat sectorului ONG, www.StiriONG.ro si numeroase initiative comunicationale de anvergura, cum ar fi ONGFest – Festivalul organizatiilor neguvernamentale din Romania, Forumul national ONG, precum si numeroase conferinte si seminarii nationale si internationale. De asemenea, este coautor al studiului “Romania 2010. Sectorul neguvernamental. Profil, tendinte, provocari”.

Aurelia Pasare a absolvit Facultatea de Marketing din cadrul ASE, pentru ca apoi sa-si continue pregatirea cu un Master in Relatii Publice in Marketing. In prezent ea este Doctoranda in cadrul Institutului de Studii Doctorale din cadrul ASE si realizeaza o lucrare privind Strategiile de marketing ale organizatiilor neguvernamentale.

Incepand cu anul 2012, Aurelia este presedinte al Asociatiei Four Change.

 

Diana Secal - Director Executiv

Diana activeaza in sectorul ONG incepand cu anul 2003, perioada in care a coordonat peste 10 proiecte locale si nationale adresate sectorului neguvernamental din România.

Intre anii 2003- 2014 a activat ca si Director de Program in cadrul Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), centrul cel mai important de resurse pentru ONG-uri din România. În calitate de Director de Program FDSC a coordonat campanii de advocacy și de informare care au vizat modificarea legislatiei cu impact asupra sectorului ONG, a elaborat propuneri de finantare si a coordonat implementarea de proiecte in domeniile educatiei, social, economie sociala, dezvoltare organizationala, a organizat evenimente si a furnizat instruire si consultanta.

 

Vasilica Grigore - Director Financiar

Vasilica are peste 25 de ani de experienta in domeniul financiar contabil, este Expert Contabil in cadrul CECAR si Consultant fiscal in cadrul Camerei Consultantilor Fiscali.

In cadrul Asociatiei Four Change, Vasilica coordoneaza activitatile financiare si contabile ale organizatiei.

 

Rodica Nenov

Rodica este licentiata in Marketing si Afaceri Economice Internationale, iar in prezent urmeaza un Master in Relatii Publice. 

Are o experienta de peste 6 ani in implementarea proiectelor europene (POR, POSCCE, POSDRU) fiind Coordonator de proiecte si Coordonator de Comunicare, precum si in implementarea proiectelor finantate de guvernul Romaniei prin Schema de Ajutor de Minimis.

Este Coordonatorul de Comunicare in cadrul “SenioriNET – Retea ONG de servicii dedicate persoanelor varstnice“.

 

Cristina Adam

Cristina este licentiata in stiinte juridice si are o experienta de 10 ani in elaborarea proiectelor, redactarea si depunerea cererilor de finantare, implementarea si evaluarea proiectelor.

În 2013 si-a propus să-şi ia un an sabatic şi să-şi dedice timpul celor mai noi bucurii din viaţa sa – Ana, fetiţa ei, şi fotografia.

Din aprilie 2014, Cristina se ocupă de managementul unui proiect în domeniul educaţiei de mediu şi al dezvoltării sustenabile, implementat de asociaţia Greenitiative. De asemenea, face monitorizarea şi evaluarea femeilor din grupuri vulnerabile, pentru Asociaţia Four Change. În plus, este tot timpul în contact cu organizaţii neguvernamentale „mai mici şi mai mari”, pe care le susţine să se dezvolte şi să atragă bani din surse diverse.

 

 Costin Pistalu

Costin are o experienta de peste 10 in comunicare, antreprenoriat, marketing si consultanta pentru dezvoltarea de afaceri sustenabile. Si-a dedicat activitatea profesionala mediului de afaceri dar si organizatiilor neguvernamentale, in care a activat atat in calitate de voluntar, dar si ca expert in cadrul diferitelor proiecte.

A absolvit Facultatea de Marketing din cadrul ASE, pentru ca apoi sa-si continue pregatirea cu un Master in Relatii Publice in Marketing.

In prezent, Costin este Coordonator de Comunicare in cadrul Asociatiei Four Change.

 

Alexandra Cucos

Alexandra are experienta de un an in domeniul ONG si asistenta de proiect in cadrul Asociatiei Four Change, perioada in care a fost implicata in organizarea de evenimente organizate in cadrul proiectelor derulate, realizarea de raportari tehnice in cadrul proiectelor, comunicarea cu beneficiarii sau cu partenerii proiectelor. 

A finalizat Facultatea de Fizica din Iasi, iar in prezent este masteranda la Fizica Medicala. 

 

Oana Clocotici

Oana este asistent social si are o experienta de peste 20 de ani in lucru cu persoane vulnerabile, cum ar fi copiii, mamele singure, persoanele de etnie roma, persoane dependente de anumite substante, persoane varstnice.

In 1997 a absolvit Facultatea de Sociologie, Psihologie si Pedagogie, Profil Sociopsihopedagogie, Specializare Asistenta Sociala, iar mai apoi a urmat un master in asistenta sociala. 

Din iunie 2014, Oana s-a alaturat echipei Four Change, mai intai in calitate de voluntar si mai apoi ca asistent social. Oana se implica activ in proiectele sociale ale organizatiei si a pus bazele serviciului de ingrijire la domiciliu.

 

Elena Pistalu

Elena a absolvit Facultatea de Limbi si Literaturi Straine-specializare Engleza/Spaniola si si-a dedicat activitatea profesionala mediului de afaceri, unde a activat in domeniul vanzarilor. Aici Elena a dezvoltat importante abilitati de comunicare atat cu clientii cat si cu furnizorii, negociere, dar si promovare a afacerilor in care a fost implicata.

Incepand cu anul 2014, Elena s-a alaturat echipei Four Change si a descoperit ca lucrul cu comunitatile dezavantajate poate fi cel putin la fel de provocator si motivant ca cel in mediul de afaceri.

"Dezvoltăm rețele interregionale pentru acces crescut la servicii sociale în România"
Proiect finanțat prin granturile SEE 2009-2014 în cadrul fondului ONG România
Perioada de implementare: martie 2014 - aprilie 2016

Conținutul acestui website nu reprezintă în mod necesar poziția oficială
a granturilor SEE 2009-2014. Întreaga răspundere asupra corectitudinii
și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor website-ului.
Pentru informații oficiale despre granturile SEE și norvegiene accesați www.eeagrants.org